Stichting COM ontwikkelt lesmateriaal en organiseert trainingen voor en door collega's binnen de mobiliteitsbranche.
Meld je aan voor een training volg ons op facebook

Voor wie

Stichting COM is opgericht door leraren voor leraren. Met de nodige praktijkkennis als leraar, weten wij als geen ander waar het in het hedendaagse onderwijs aan schort.

Het Lerarenregister draagt eraan bij, dat er de mate waarin een leraar bevoegd en bekwaam is naar een hoger plan wordt getrokken. Elke deskundige wil kennis tot zich nemen en kunnen vertalen naar de praktijk. Maar hoe verkrijgt u de juiste kennis? Wij helpen hiermee. Wij willen u voorzien van de alle kennis en trends in uw vakgebied. Zodat uw studenten het gaan maken in de branche. Wij maken uw leven als leraar makkelijker zodat u lesstof in de praktijk kunt brengen op de beste manier mogelijk met concrete materialen en trainingen.

Wat is het doel van Stichting COM?

Wij willen u als docent helpen u kennis op peil te houden en verder te ontwikkelen. Wij hebben als doel een curriculum te bouwen. Voor dit curriculum zal de stichting een palet aan onderwerpen in kaart brengen. We hebben bestuderen het huidige onderwijs en weten als geen ander waar de tekortkomingen liggen. Wij zorgen voor oplossingen. Dit doen wij door huidige opdrachten te verbeteren en nieuwe opdrachten te ontwikkelen. Wij hebben als doel de kennis hub voor docenten motorvoertuigentechniek te worden. Dit is een interactief platform waarin wij u in staat stellen uw kennis te vergroten en via het forum kunt u ook zelf uw bijdrage leveren. Wij organiseren trainingen en excursies om nieuwe technische ontwikkelingen op te sporen en om te zetten naar concreet lesmateriaal. Als stichting zijnde werken wij niet met een winstoogmerk. Wij vragen echter wel een vergoeding per student

Wij zorgen ervoor dat u uw vak nog beter kunt uitvoeren en uw studenten als professionals uw les verlaten!